Followers

10 March 2010

:. KaMpUnG KeTeNaNgAn .:

Tak suma orang bertuah mempunyai kampung yang best dan menyeronokkan. Bagi aku pertama kali aku menjejakkan kaki di kampung ini hati ni dah terpikat dan terpesona.. Jadi la jakun sekejap.. Maklumlah..sepanjang aku hidup lom penah jumpa dan jejakkan kaki di sebuah kampung yang mempunyai sawah bendang.. Memang rezeki aku la dapat suami yg mempunyai kampung yg syokk... Cukup menenangkan jiwa la kalo balik kampung my hubby... Lagi2 kalo musim nk menanam padi.. Cantik je pemandangan... macam laut pun ada cuma x bleh nak terjun sebab x mencapai tahap kedalaman yg sepatutnye...hihihi..
Inilah dia kampung my hubby, SEKINCHAN...


Cantikkan??..

 Disinilah tempat aku selalu memancing bila tiba musim ikan..hehehe
Berkubang pun ye jugak bila tangkap ikan..

No comments: