Followers

10 March 2010

:. IpOh MaLi .:

CENDOL

hurmmm...lazatnyeee...
dpt makan cendol di panas terik...
Nie la cendol from ipoh..umah member opis aku yg kawen mgu lepas..
Lihatlah..betapa berseleranya aku & hubby..
rasa nak tambah lagi tapi segan..hahaha

Menara Condong, Teluk Intan.

Lepas hadir kenduri aku n hubby amek peluang utk ronda2 Teluk Intan jup.
Kami ke Menara Condong..
Cuaca dah ler panaz giler..nk kuar dari kete pun malas je..
Tapi kerana teruja melihat menara tu aku dah x kira
panas ke ujan ke..aku nak pegi jugak...hihihi
Sempat la jugak amek bbrp keping gambar utk kenangan...

Antara peninggalan sejarah yang ada dlm menara.

Pemandangan dari atas menara.

Dataran Menara Condong.






p/s : pas ni sape2 yg lom smpi Teluk Intan leh ler singgah di Menara Condong. Nikmati sendiri keunikan peninggalan sejarah tu..



No comments: