Followers

24 March 2010

:. BLOOD PRESSURE .:

BLOOD PRESSURE

This morning before go to work...aku pegi la klinik
coz dalam 2,3 ari nie kepala aku asyik sakit dan pening je...
Paling sakit petang semalam la smpi ke malam..
Nak tido pun sakit je kepala.. Ubat mmg aku x makan la...
Sekali check pagi ni..haaaa...hambik ko...
darah aku naik sampai 150/80.
Doc bagi aku satu kad suh aku check after 3 days..
Huhuhu...doc jugak suh aku wat senaman memandangkan berat badan
yang berlebihan.. Makan pun kena jaga... Minum kopi dan nescafe pun
x bleh.. Owh!!..no..tu minuman favourite aku plak tuu..
Doc kata aku muda lagi..susah kalo dah ada blood pressure..
Waaa...pas ni aku nak x nak kena la bersenam selalu..
Jaga makan dan minum...
Tapi...mampukah aku berjogging???...
(Hanya aku je yg tahu betapa pancitnye aku kalo berlari sekarang ni..huhu..) 

No comments: