Followers

18 March 2010

:. AiRmAtA Ku JaTuH LaGi .:


Airmataku jatuh lagi...
Kali ini lebih deras dari sebelumnye..
Hatiku terluka lagi...
Kali ini dilukai oleh insan yang paling rapat dgnku..
Dugaan sentiasa melanda...
Aku kuatkan hati dan semangat untuk hadapi semuanya..
Tidak aku minta begini jadinya..
Hanya Allah yang mengetahui apa yang aku hadapi..
Tapi...
begitu berat tuduhan dan kata-kata yang diluahkan oleh mu..
seolah-olah aku ni bukan siapa-siapa pd mu..
Sebesar zarah pun aku tidak pernah marah pdmu..
Tapi tergamak kau memarahi aku..
Disebabkan hal-hal yang tidak mendatangkan kerugian sedikit pun pdmu..
Ya Allah...
Kuatkan hati hambamu ini...
Berikanlah kesabaran padaku...
Didalam menghadapi segala dugaanMU..
Amin..

1 comment:

Gieyana said...

be strong dgn dugaan Allah yer...

salam kenal..:D