Followers

10 February 2010

:. MY LOVE .:

My Love Rashidi Ahmad

Hari nie aku nak bercerita tentang kekasih hatiku...hehehe... Abg memang seorang yang baik, penyabar dan suka tersenyum. Pemalu pun ye jugak.. Syukur sangat dapat mengenali dan menjadi suri hidup dia. Cuma kekadang aku jer yang agak kasar dengan dia. Yerlah..aku ni baran skit.. Tapi...aku nak abg tau...semua kemarahan dan rajuk aku xkan bertahan lama. Entah kenapa agknye... Aku kalah bila fikirkan abg. Hati aku cepat sejuk bila kenangkan abg. Mungkin ini kerana aku terlalu syg pd dia.. syg teramat sangat.... Cuma yang aku lemah dengan abg ni...bila aku merajuk dia pun ikot merajuk.. Last2..aku yang pujuk... Bukan dia pujuk aku...huhuhu...(ngada-ngada la plak..hehehe..)

21 Januari 2010...
Genap 4 tahun usia perkahwinan kami... Cuma kami tiada lagi rezeki untuk bergelar ibu dan ayah seperti teman2 yang lain... Kadang2 terasa sunyi jugak dirumah terutama bila abg kerja balik lewat malam.. Tapi itu dh jadi perkara biasa bg aku... Doa dan harapan aku moga suatu hari Allah akan kurniakan kami zuriat untuk jadi peneman dihari tua. Dan..aku harap abg akan bahagia dengan aku walaupun ditakdirkan kami tidak ada anak. Abg....B nak abg tahu...abg cukup bermakna dlm idup B.. I love U .. abg.. ;)

No comments: