Followers

23 February 2010

;. AKTIVITI SEPANJANG CUTI CNY .:

 
Bersama Ecot (Aishah)..

Time ni aku gi kenduri perkahwinan Hafiz & Syida kat Taman Dahlia.
Tu yang dapat jumpa minah ni...
Lama dah aku x jumpa dia..
Nie la member aku masa aku keje SJSB kat Hospital Permai, Tampoi.
Sekarang dia dh amek alih tmpt aku..
Dulu duk serumah dgn dia masa aku lum kawen..
Sekarang aku dh berhijrah ke Shah Alam..
Dia masih lagi setia berkhidmat di SJSB...
Apepun..mmg best dpt jmpa ko Ecot...
Rindu kat ko...
hehehe...


 
Tanjung Leman ~ Mini Reunion ~

Waaaa...best giler time ni...
Mana taknye...dpt jmpa ramai member lama masa form 5 batch 1998..
Dah 12 tahun tuu x jmpa..
Sekali dpt jmpa riuh rendah jdnye...
Suma dah berubah...
Yang pompuan dh jadik ibu2 dan chubby-chubby...
Kaum lelaki plak ada yg makin kurus...
Yang berisi pun ramai...
Ada gak yang maintain je...
X kisah la asal sumanye sihat2....
Yang paling syok banyak juadah time ni...
Melantak dri pagi smpi ke petang....
Ada masa...kite wat lagi ehh geng.... ;)


 Zaki, Aida & Dania..

Nie salah sorang member2 aku..
Zaki dan wife dia Aida..
Haa..baby tu Dania namanye..
Anak Ekin Leman...
Zaki pinjam jap...hehehehe...
Tapi mmg cute bila diorang gambar sama2 kan??...

Aku, Roro & Bieb...

huhuhu...
hanya Noie je xde dlm pic nie...
Ikotkan kitorg geng 4 orang...
Inilah member kamcing aku masa sekolah dlu...
Budak terjal di sekolah..
Cikgu pun pening dgn gelagat kitorg..
Dah ler pompuan...degil plak tuu...
Hehehe..tp tu dlu...sekarang dah jadik baik...
Zaman dah berubah...




p/s :- Ikotkan byk lagi pic aku nk upload tp takot x muat plak...hahaha... Apepun..korang suma mmg best...

No comments: